Logi i eller

Logi i eller runt Jokkmokk

Söker du boende under Jokkmokk Marknad 2020 eller
Nordenskiöldsloppet 2020?
Vi kan hjälpa dig att hitta boende i privatrum, stuga eller hus. 


Hur fungerar det?

  1. Fyll i formuläret nedan.
    (obs;  detta är inte någon bokning utan endast en intresseanmälan. Vi försöker att boka in alla vi kan. Logi på önskat alternative kan inte garanteras. 
  2. Vi kommer att försöka matcha våra tillgängliga rum eller annat efter dina önskemål och ger dig ett erbjudande.
  3. Om du accepterar det erbjudna boendet får du en bokningsbekräftelse, vilken du måste besvara med en signerad kopia för att bekräfta.


Mera information hittar du här;

Klicka här för mera info

Our house
 
 
 
 
 
 
Privat rum;
Privat hus;
Sovsal;
 
 
 
 
 
 
Bil
Tåg och/eller buss*
 
Ja, vänligen skicka till SN-Resor
 
Ja
Nej
 
Ja
 
 
 

Mer information om din bokning.


Du kommer att få en kopia av den här texten med bekräftelsen på din bokning.


Betalning:

  • Vid bekräftelse måste en handpenning på 10% betalas, så din bokning bekräftas. 
  • Jokkmokk Arctic Dream skickar dig en faktura för förmedlingsavgift, 250 SEK, när vi har fått din signerade kopia av bekräftelsen.
  • Restbeloppet måste betalas minst fyra veckor innan din ankomst till Jokkmokk.
  • Vi ber dig vänligen skicka en kopia av din betalning till oss så att vi kan följa upp och informera värden om det.


Avbokningar:

  • Förskotts- och medlingsavgiften återbetalas inte.
  • Avbokningar före 14 dagar före ankomst till Jokkmokk kommer att resultera i ett obligatoriskt 50% pris på boende (minus handpenning- och medlingsavgift som nämnts tidigare)
  • Avbokningar senare än 14 dagar kommer att medföra en avgift på 100% av bokningspriset om inget medicinskt intyg visas för Jokkmokk Arctic Dream.
  • Förseningar på tåg eller flyg, strejker eller förlust av ID / pass är inga skäl för avbokning.
  • Vi råder dig att kontrollera din reseförsäkring eller köpa en om du inte har den.


Klagomål: 

  • Om något inte är till din tillfredsställelse ber vi dig omedelbart kontakta värden eller Jokkmokk Arctic Dream.
  • Om det inte går att lösa problemet när du är här ber vi dig skicka ett skriftligt klagomål till Jokkmokk Arctic Dream.
  • För att behandla ditt skriftliga klagomål måste du redan ha försökt att lämna ett klagomål till värden medan du är i Jokkmokk utan resultat.
  • Tidsfristen är två veckor efter att händelsen inträffade.


Övrig:

  • Observera att du, vår gäst, som gör en bokning via Jokkmokk Arctic Dream, för privat boende i värdens egendom, avtalet som är tecknat, strikt står mellan dig, gästen och värden. Även om vi kommer att göra allt för att göra din vistelse angenäm, kan Jokkmokk Arctic Dream inte hållas ansvarig om värden eller boendet inte uppfyller dina förväntningar.
  • Värden kan avvisa entré i sitt hem / boende om;
    - Gästen tar med sig fler personer, som sedan nämns i detta avtal utan meddelande innan
    - Om gästen inte deltar själv utan någon anmälan till Jokkmokk Arctic Dream, minst 2 veckor före  ankomst till Jokkmokk
  • Den som gör bokningen och vem vi skickar bekräftelsen till, ansvarar för alla kontakter, betalningar och kan hållas ansvarig för alla skador som orsakats under vistelsen på boendet. (Tänk på ett ansvarsförsäkring, ifall.....)